środa, 18 maja 2011

BARDZO KOSZTOWNA WYGRANA.

Pisałem ostatnio w jednym poście, jak można zwiększyć swoje szanse na wygraną. Nie zawsze jednak tego rodzaju okazje są tak dobre jakby się na pierwszy rzut oka wydawało. Weźmy na przykład tak bardzo popularne "zdrapki".

Te kupowane w sklepie, za które należy zapłacić i po wygraniu otrzymuje się nagrodę od razu, są OK. Inaczej jest ze zdrapkami, gdzie należy gdzieś zadzwonić lub wysłać sms-a, aby się dowiedzieć czy coś nam się należy. Te mogą okazać się dla nas bardzo kosztowne.

Jedną z tego typu kart jest tak zwana The £1 million cash card. Można ją bardzo często znaleźć jako dodatek do codziennych gazet, najczęściej w brukowcach.


Jakimś dziwnym trafem zawsze można coś na niej wygrać. Składa się na ogół z trzech oddzielnych zdrapek, a jedna z nich (lub więcej) zawsze jest wygrana. Nie wiem dlaczego przeważnie ta środkowa. Po odkryciu trzech takich samych symboli trzeba było zadzwonić pod wskazany numer, lub wysłać sms-a, aby dowiedzieć się co się wygrało.

Ostatnio zauważyłem jednak, że zmienili trochę system. Zamiast odkrywania symboli znajduje się jakieś hasło, które należy podać aby zobaczyć co się za nim kryje. W ten sposób zamiast jednego wygranego losu są potencjalne trzy, które należy sprawdzić. A to oznacza dla nas dodatkowe koszty.

Minuta połączenia z podanym numerem to £1.53 (max. czas rozmowy to £6 min. a minimalny to £5.40 min.). Koszt wysłania sms-a jest taki sam jak u operatora, ale w zamian dostaniemy sześć wiadomości, każda po £1.50. W ten oto sposób, aby sprawdzić wygraną, musimy zapłacić prawie £10. Dość kosztowne jak na darmowy los.

Ja kiedyś dałem się na to nabrać. Postanowiłem jednak dociągnąć sprawę do końca. Skoro już zapłaciłem £10 to zdecydowałem się odebrać nagrodę. Dostałem odpowiedź, że los był wygrany. Była to dwu tygodniowa wycieczka statkiem po francuskiej rivierze. Musiałem tylko dostosować się do ich warunków. A były one następujące:
- termin wycieczki będzie przyznany z góry, nie można wybrać kiedy się chce jechać,
- będzie do odebrania w ciągu roku,
- informację o wyjeździe dostanę na tydzień przed terminem.
Niestety nie mogłem z niej skorzystać. Aktualna praca nie pozwalała mi na to, musiałem zrezygnować. Uważajcie więc na tego typu okazje. Jeśli coś wygląda zbyt dobrze to jest duże prawdopodobieństwo, że coś się za tym kryje. W tym przypadku to koszt dowiedzenia się co jest wygraną oraz warunki jej ewentualnego odbioru.

Inne artykuły powiązane tematycznie:


1 komentarz:

  1. Proszę uważać na portal multipasko odnoszący sie do gier totalizatora.Zbierane sa tam dane o użytkownikach a następnie w brzydki sposób wykorzystywane.Jedna z użytkowniczek o nicku pięknaja ujawniła nasza priv korespondencję iż zostałam sprzedana do b u r d e lu i całe tamtejsze towarzystwo miało niezła pożywkę przypominając w niewybredny sposób kim jestem.Zakładam,ze ta osoba śmiga na rożnych nickach.Ponadto wmawiane były mi choroby psychiczne takie jak wieloraka osobowość,schizofrenia,paranoja,zaburzenia tożsamości płciowej itp.itd.przy pełnej zgodzie administratora tamtejszego portalu

    OdpowiedzUsuń